Харесайте фейсбук страницата РУМЪНСКИ ФУТБОЛ. Така ще се информирате на всеки час какво се случва на север от Дунав. @ Това е един уникален проект, който се прави за вас!

събота, 12 септември 2015 г.

Кольо Босия: Арестували са ме 730 пъти!

Босия видимо не се разкайва, за доматите по депутатите.
Николай Колев-Босия разказа пред "Всеки ден" за преживяното в ареста, след като вчера бе закопчан по обвинения за хулиганство. Той бе задържан за това, че си позволи да обстрелва депутатите с домати в първия им работен ден.

„Държаха ме в коридор в полицията, дори не ме вкараха в килия. Този месец имам само 4 ареста, общо имам 730 задържания, това не ме впечатлява. Факта, че продължават да ме изкарват луд показва, че нищо не се е променило", разказа пред „Всеки ден" Босия, който проговори първо пред медията ни след излизането си от ареста.
Той е категоричен, че си е изкарал приятно с останалите четирима задържани. Разочарован е обаче от „обслужването" в полицията. „В Първо РПУ нарушиха закона, като ни държаха само в коридора и в стая, където попълвахме документи. Храна не ни дадоха, жена ми ме спаси с лакомства. В 10,00 часа поисках преглед от лекар, а той дойде в 15,00 часа. Имам много хронични болести, трябва да си пазя здравето", сподели Колев. Той е категоричен, че сам е целял да го вкарат в съда./Милан Николов, Всеки ден

Няма коментари:

Публикуване на коментар