Харесайте фейсбук страницата РУМЪНСКИ ФУТБОЛ. Така ще се информирате на всеки час какво се случва на север от Дунав. @ Това е един уникален проект, който се прави за вас!

понеделник, 17 февруари 2014 г.

Нарочен за човек на Таки: Oт Вас научавам, че ще ме съдят. Страх ме е от Христофорос, изпитвам респект към него

"От вас научавам, че ще има дело срещу мен. Моля, не ми пишете името, защото все още се надявам това да е някаква лоша шега и аз да не съм в тази група, която ще е подсъдима заедно с Таки". Това заяви преди минути пред ПИК един от тези, срещу които прокуратурата внесе обвинение в спецсъда като част от организирана престъпна група.
Както медията ни пръва писа преди няколко дни, обвинението срещу групата на Христофорос Никос Аманатидис-Таки и Христо Хрант Вартерян-Исуса влиза в съдебната зала.

"Какъв Таки, аз за този човек само от медиите съм чувал, как може да съм работил за него и да не знам. Честно да ви кажа, изпитвам някакъв респект към името, страх ме е от него, пишат, че е много силна фигура", каза пред ПИК младият мъж.
Обвинителният акт, внесен днес, е срещу: Борис Борисов, Камен Балбузанов, Кирил Муртов, Любомир Симеонов, Радостин Бързанов, Кирил Киров, Веселин Христов, Антон Калчев, Калоян Преждаров, Александър Пацов, Веселин Иванов, Веселин Иванов, Даниел Душков, Иван Бегов, Михаил Димитров, Павел и Веселин Ермалаеви, Панайот Мартинов, и Георги Лазаров.

Те са обвинени за това че в периода 2007 г. – декември 2010 г. в София са участвали в организирана престъпна група, образувана от Аманатидис и ръководена от него и Вартерян. Групата е била въоръжена, създадена с цел разпространение на наркотици, извършване на грабежи и нанасяне на телесни повреди.

В периода 2008 г. – 2009 г. първо Аманатидис, а по-късно и Вартерян се укриват от органите на властта и ръководството на групата е поето от Борис Борисов.
Материалите, касаещи престъпната дейност на Аманатидис и Вартерян, са отделени в самостоятелно наказателно производство, разследването по което продължава.

Няма коментари:

Публикуване на коментар