Харесайте фейсбук страницата РУМЪНСКИ ФУТБОЛ. Така ще се информирате на всеки час какво се случва на север от Дунав. @ Това е един уникален проект, който се прави за вас!

петък, 14 февруари 2014 г.

Напусналият депутат на ГЕРБ Владислав Горанов се изповяда пред мен: Пречат ми да съм експерт, затова си тръгвам!

"Не напускам парламента за това, че са ме изнудвали с дела. Реших да се оттегля, защото ситуацията в родната политика не ми позволява да работя като експерт. Това е нещото, което винаги съм искал". Така се изповяда преди минути пред ПИК Владислав Горанов от ГЕРБ, който днес обяви, че напуска парламента.

И продължи: "Занесох молба при Бойко Борисов, той ме разбра. Искам да подчертая, че пречките да работя като експерт не идваха от ГЕРБ, а от цялата политическа обстановка.
С партията, на която бях депутат, нямам никакви противоречия", подчерта той.

Горанов обясни, че занапред ще се занимава с личен бизнес.
Припомняме, че бившият заместник финансов министър в кабинета „Борисов" бомбастично обяви по-рано днес, че напуска парламента.

Пресцентърът на НС разпространи заявление от депутата на ГЕРБ, че подава оставка като народен представител. Заявлението е постъпило в деловодството на парламента днес в 12.04 часа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар