Харесайте фейсбук страницата РУМЪНСКИ ФУТБОЛ. Така ще се информирате на всеки час какво се случва на север от Дунав. @ Това е един уникален проект, който се прави за вас!

вторник, 25 февруари 2014 г.

Асен Генов: С обвинението срещу мен връщат времената преди Десети ноември

"Все още не съм чел обвинението, което ще ми повдигнат. Само ще кажа, че това е опит за разправа чрез съдебната система, което връща страната ни във времето преди 89-та година". Това каза преди минути пред ПИК Асен Генов, определян като протестър №1. И продължи: "Не свързвам това, което ми се случва с факта, че подадох сигнал срещу Делян Пеевски, Бареков и Василев. Вероятно това е някакво очевидно съвпадение, което не искам да коментирам.
Вероятно това е съвпадение, но обвинителният акт е политическа репресия, която ни връща в тоталитарните времена, когато политическият протест беше приравнен с престъпление".
Очаква се той да бъде обвинен, защото на 7 ноември м.г. бе арестуван и уличен, че е надраскал паметника пред централата на "Позитано" 20.
Генов не коментира обвинението, което все още е в досъдебна фаза и отново подчерта политическия характер на протеста на композицията пред "Позитано" и на Паметника на съветската армия, в знак на недоволство от подмяната и кражбата на история за последните 69 г.
"Това не са паметници, нека бъдем конкретни. Паметникът на Съветската армия не е войнишки паметник по Женевската конвенкция. За това има официални документи в Министерство на културата. Той е идеологен, който има за цел да налага идеите на комунистическия режим. Това го има и в мотивите на Столичния общински съвет през 1954 година. На "Позитано" 20 също не е паметник, а е склуптура с неизяснена собственост. Самият вече покоен професор Далчев ги определя като символи на робство. Той прави прогноза, че когато Комунизмът падне и народният гняв ще помете тези фигури. Това се случва сега и в Украйна. В цели 26 града са съборени статуи на Ленин", направи аналог Генов.
На въпрос как ще коментира твърденията, че участва в протестите за да върне ГЕРБ на власт, Генов отвърна:
"Ако някой твърди, че аз протестирам, защото ми се обажда Бойко Борисов или Иван Костов или друг партиен лидер, то той трябва да докаже тази нелепа лъжа. Цялата ми лична дейност показва, че аз винаги съм бил критичен от управлението на Борисов и ГЕРБ. Те можеха да направят силен акт с избора на своите заместник-председатели. Виждате Цветанов колко е компроментиран в очите на обществото. Трябват промяна на правилата", смята блогърът.
"Аз гласувам редовно, но според официални данни тази власт се подкрепя от по-малко от 10-12 % на населението. Значи тази власт е нелегитимна. Затова народът има право да протестира", смята Асен Генов.

Няма коментари:

Публикуване на коментар