Харесайте фейсбук страницата РУМЪНСКИ ФУТБОЛ. Така ще се информирате на всеки час какво се случва на север от Дунав. @ Това е един уникален проект, който се прави за вас!

четвъртък, 30 юли 2015 г.

Тези, които петнят името ми отиват на съд, ще трябва да доказват непроверени писания по форуми

До сега разговарях с ръководството на big5. Отиват на съд, защото е много лесно доказуемо как напуснах БЛИЦ преди години. В съда ще им го каже тогавашният главен редактор Милена Костова, зам. главният редактор Калина Петрова, както и целият екип, с който напуснахме от солидарност към тях двете.
И една новина: Милена Костова има спечелено дело, с което Жоро Илиев трябва да я върне на работа като главен редактор на медията. Всички знаят, че БЛИЦ беше истинска медия, под нейното ръководство. После за главни редактори бяха назначени хора, които се обучаваха в движение......
От Фрог нюз как си тръгнах и защо също има много свидетели, които ще дойдат в съда.
Лесно доказуеми е, че никога не съм работил и като пиколо в хотел в Лозенец. Това се вижда и от трудовата ми книжка и от липсата на време да упражнявам тази професия. Не съм носил куфари на Делян Пеевски или Цветан Василев, много са тежки за мен. Но това, че съм работил като пиколо, ще трябва те да го доказват и да кажат в кой хотел е този забравен период от моето минало, Иначе бих работил някога, срамни професии няма. На никой няма да позволя да петни името ми. Не защото съм кариерист, а защото съм човек с достойнство.
На съд с тази медия отивам, защото вместо извинение, получих нахално отношение от авторката на статията.

Виждам, че ми следят профила във Фейсбук, така че им давам срок до края на деня да заличат името ми от сайта им. След това от утре ще общуват с адвоката ми, а искът който ще им заведа може да ме откаже да работя като пиколо поне за следващата година.
Благодаря на Dimitar Stoyanov и всички колеги, които знаят какво представлявам като човек и журналист и ме подкрепят.

И пак повтарям, не се съгласих да бъда директор на БЛИЦ и вестниците към него по лични причини, мисля, че всички разумни хора ги разбират. За това повече няма да говоря по тази тема. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар