Харесайте фейсбук страницата РУМЪНСКИ ФУТБОЛ. Така ще се информирате на всеки час какво се случва на север от Дунав. @ Това е един уникален проект, който се прави за вас!

сряда, 21 май 2014 г.

Любо Къдравия: Не съм поръчвал убийството на Шмид. Готов съм да застана на детектор на лъжата. Той имаше много врагове

Любомир Илиев-Къдравия
"Категорично гарантирам, че нямам нищо общо с това престъпление - убийството на Красимир Гочев-Шмид". Това каза пред ПИК Любомир Илиев - Любо Къдравия (на колажа вдясно), който според някои медии е бил натопен от мистериозен свидетел, че е поръчал убийството в Своге.

Той припомни: "По същия начин моето име беше опетнено преди 2 години и половина, когато ме замесиха в подготовката на друго убийство. За него и до ден-днешен няма никакви свидетели и абсолютно нищо, а делото е пред прекратяване".
"Винаги излизат фалшиви свидетели, които петнят позицията ми на успял бизнесмен пред медиите. После никой не дава показания пред съда и остават само клеветите. Ще съдя всеки, който без доказателства ме забърква в подобни престъпления", каза още Къдравия пред медията ни.
И продължи: "Нямам представа кой може да е извършил това убийство. Шмид беше криминална фигура, а всички твърдят, че се е занимавал с наркотици, грабежи и други престъпления. Значи има кой да желае смъртта му. Също така срещу него има много дела, както и той е свидетел по няколко дела, така че разследващите трябва да си свършат работата. Аз съм готов да застана на детектор на лъжата, че не съм убил Шмид".
Любо Къдравия е категоричен, че не е бил викан да бъде разпитван за убийството.
Малко преди 22 часа във вторник вечерта Красимир Гочев-Шмид потегля към дома си. Неизвестният до момента убиец го причаква близо до гаража на къщата му.  Красимир Гочев паркира, излиза от колата и куршумите го покосяват.  Шмид умира на място, а килърът успява да избяга незабелязано. Според източник на Тв7 убийците са били двама и са стреляли с автомат "Калашников" със заглушител.
Дежурният полицай в кметството разказва, че е чул две пукания като от пиратка и е помислил, че се подготвя заря. Според роднините на Шмид наскоро той е бил предупреден за готвено срещу него покушение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар