Харесайте фейсбук страницата РУМЪНСКИ ФУТБОЛ. Така ще се информирате на всеки час какво се случва на север от Дунав. @ Това е един уникален проект, който се прави за вас!

събота, 15 февруари 2014 г.

Румънската Glorya: Сила сме в световната музика

Румънската звезда Glorya
Румънската Glorya е един от най-успешните проекти в северната ни съседка, като талантливата и красива млада певица се е запътила уверено към големите успехи на световната сцена. Брюнетката записва все по-успешни хитове, като тя отдели време да даде специално интервю за читателите на сайта ни.

Интервю на Милан Николов

- Glorya, да започнем с това, как Румъния постига такива успехи в последните години в световната музика?

Моето мнение, е че румънците успяхме да
достигнем грандовете в световната музика. Това става, защото имаме артисти и композитори, които успяват всеки път да изградят един специфичен наш стил. Това което ме радва е, че вече можем да работим с големите имена в този бизнес и че там се харесва всяка наша песен, която пласираме на пазара.

GloryaRo2- Как стана този успех и защо ние в България не можем да го постигнем?

- Няма никаква формула за успеха. Смятам, че е нужно и късмета феновете да оценят труда, който полагаш. Българските песни винаги се радват на успех в Румъния, а нашите композитори винаги са искали да работят с вашите изпълнители. Ще ви кажа за пример и едно име, което вие знаете - Кости Йонита. Сигурна съм, че всички в България го познават.
- Знаеш ли, че у нас има има певица, която е звезда с твойто име - Глория?

Да, знам я Глория. Тя е една много красива и талантлива изпълнителка, която има много добър глас. Харесва ми Глория!

- Разкажи ни нещо повече за теб?

Проектът Глория се роди преди няколко години заедно с талантливия композитор Крис Тхараче. Ние двамата обичаме музиката и успяваме да работим много добре в музикален план. Глория е един най-обикновен човек, който обича да пее и цени феновете си. Имам специална връзка с тях и подържам много приятелски отношения с тези, които харесват песните ми. Харесва ми да няма бариери между мен и феновете ми.

- Румънската звезда INNA e от град, който е съвсем близко до твоя Констанца. Познаваш ли я, ще достигнеш ли нейния успех?

Не успях да се запозная с нея, но я харесвам много. Не знам колко публика имаме, но смятам, че феновете ни харесват и двете, най-вече нашата музика. INNA е един много скромен човек, което аз го оценявам.

Gloryaface- Тя започна голямата си кариера от България. Ти била ли си в страната ни? Какво знаеш за нея?

Още не съм успяла да посетя България за концерт, но много желая да го направя. Много ми се иска да опозная вашите български фенове. Знам, че България е много красива страна, много румънци са ми препоръчвали българското Черноморие. Сънародниците ми предпочитат да прекарат ваканцията си дори за няколко дни в България.

- Много хора от Източна Европа искат да напуснат страните си и да работят в Европа. Как виждаш ти този проблем?

Повечето хора мислят да напуснат, защото смятат, че там те ще решат проблемите си. Хората с добри възможности не искат да напускат, това не се отнася за тях. Те предпочитат да отделят само няколко дни да отидат на екзотично място и да се завърнат.

- Има ли в Румъния войни между стиловете музика?

Не, абсолютно не. Имаме два различни вида музика, но всяка една си има своята публика. Манелето (румънската чалга) е музиката на забавлението. Това е музика за душата. Аз се забавлявам на нея и адмирирам това нещо.

- Каква е твоята мечта като човек?

Радвам се, че живеем. Това е мечтата, която искам да запазя винаги. Иска ми се да съм здрава и щастлива с любимите ми хора.

- И накрая, какво искаш да кажеш на всички българи с това интервю?

Искам да поздравя всички слушатели в България. Нека си останете все така красива публика и да се радвате на хубавата музика. Целувам ви всички!

Няма коментари:

Публикуване на коментар