Харесайте фейсбук страницата РУМЪНСКИ ФУТБОЛ. Така ще се информирате на всеки час какво се случва на север от Дунав. @ Това е един уникален проект, който се прави за вас!

понеделник, 10 февруари 2014 г.

Станка Златева: Заливат ме с помия! Нямам пари, за да купя победата във ВИП Брадър

Станка Златева
Интервю на Милан Николов

- Г-це Златева, как гледате на появилите се писания, че сте взели нечестно победата във ВИП Брадър с корумпиран вот?
 - Аз да съм купила победата?!? Че как може такава простотия да има? За първи път го чувам от вас, заради това съм толкова емоционална.
Смятате ли, че имам толкова много пари, че да купя спечелването на такова шоу? Кажете ми честно. Според вас може ли да се случи? Нали видяхте с какви други хора се състезавах. Колко по-богати хора има в България, че аз да купувам победата. Няма такава простотия, честно ви казвам.... Ние сме влезнали да играем. Какво ще ми помогне тази победа в живота? Ще ми надвива ли противниците в борбата?
 - А очаквахте ли така да се настроят хората срещу вас, след победата ви?
 - Българската злоба е огромна. Ако си зле, ще те обичат, ако си добре започват да те мразят. Аз вече не знам какво трябва да прави човек, за да няма такива проблеми.
 - Тоест, смятате, че хората са се озлобили, защото спечелихте шоуто?
 - Не, вижте. Много хора продължават да ме обичат. За мене има много хубави хора, които са ме подкрепяли. Може би има хакери, които ми мислят злото. Такива дето пишат.
 - Интересно ми е, в Къщата всички съквартиранти ви подкрепяха. Така ли е и навън сега след шоуто?
 - Те ме сложиха да отида на финал. Аз го приемам, че наистина ме обичат и са ме подкрепили. Това го правят и след шоуто. Всеки ден се чуваме, само хубави неща имам с тях. Оставам приятели с всички. Това е само една игра, не мога да разбера защо е това срещу мен. Истината е, че аз влезнах като спортист да се състезавам, да покажа себе си. Успях.
 - Стойко Сакалиев ли си остана най-големият Ви приятел?
 - Разбира се, че той. Но също така и Тервел, Ванчето, Лияна. С всички съм в отлични отношения.

Няма коментари:

Публикуване на коментар